REINIGEN
Bureaustoelen reinigen per 25 stuks
Artikelnummer: INREININTERSTUHL CLEANING PAKKET
Bureaustoelen reinigen - micro-bacteriologisch reinigen
PRIJS € 500,- is gebaseerd op 25 stoelen incl. voorrijden excl. BTW.
Meerprijs per stoel is € 17,- excl. BTW.
Medewerkers brengen dagelijks vele uren door op hun bureaustoel en vaak is dat ook zichtbaar op het oppervlak. Maar juist
het vuil dat niet meteen zichtbaar is, geeft de grootste problemen. Er leven bijvoorbeeld honderdduizenden huisstofmijten en
andere micro-organismen in de bekleding van een gebruikte bureaustoel. Ons advies: laat de stoelen minimaal elke drie jaar
intensief, micro-bacteriologisch reinigen. Zo voorkomt u gezondheidsproblemen zoals irritaties aan de luchtwegen en allergieën.
Voor deze cleaning komen we naar u toe, tijdens werkuren of in de avond. Onze diepreinigingsmachine spuit de reinigingsvloeistof
onder hoge druk de stof in; na de werking zuigen we het er – weer onder hoge druk – ook uit. Drie uur later is de
stoel droog en klaar voor gebruik. Door deze korte droogperiode hebben bacteriën geen kans om zich opnieuw te nestelen.
Kortom, een relatief eenvoudige manier om uw ziekteverzuim te verlagen.
Zelf doen komt de stoel meestal niet ten goede, terwijl de stoel na een professionele schoonmaakbeurt weer zo goed als nieuw is.
Wij vertellen u graag meer over onze werkwijze, we zijn uiteraard ook bereikbaar voor specifieke vragen voor uw project. Kijk ook naar het filmpje over het resultaat van cleaning!
Op locatie in Nederland of België, prijs per stoel excl. btw.
Voorwaarden:
• Minimale afname: 25 stoelen.
• Voorrijkosten € 75,- excl. btw.
• Enkele stuks, autostoelen of -banken kunnen bij Interstuhl in Zoeterwoude ook
gereinigd worden.
• Het Interstuhl team reinigt op locatie in een door u beschikbaar gestelde ruimte op
de begane grond (of, als er een lift aanwezig is ook op andere verdiepingen). Het is
belangrijk dat het team makkelijk toegang heeft tot elektriciteit en stromend water.
• De klant verzamelt de te reinigen stoelen in de beschikbaar gestelde ruimte.
• Na reiniging is het meubilair voor minimaal drie uur niet bruikbaar. Huurmeubilair is
op aanvraag beschikbaar.
• Het schoonmaakapparaat maakt ongeveer even veel geluid als een grote stofzuiger.
• Prijzen zijn gebaseerd op vervuiling in een normale kantooromgeving. In geval van
extreme vervuiling berekenen we een toeslag. We laten dit vooraf beoordelen door
een ervaren medewerker.
• Circa 98% van de vlekken verdwijnt met de reiniging. In sommige gevallen lukt het
niet om de vlekken te verwijderen, denk aan vlekken van nagellak, verf of
correctievloeistof. Is de stoel na reiniging niet volledig schoon te krijgen, dan wordt
de cleaning wel in rekening gebracht.
• De klant regelt parkeergelegenheid voor het team. Eventuele parkeergelden worden
1-op-1 doorbelast.
• Prijzen zijn geldig indien de uitvoering plaats kan vinden op werkdagen tussen 8:00
en 17:00 uur.
• Avondtoeslag (na 17:00 uur) is 20%; Zaterdagtoeslag is 50%, zondagtoeslag is 75%.
• Annulering van de opdracht kan tot 48 uur voor de uitvoering van de opdracht. Na
die tijd brengen we 50% in rekening.